Wednesday, 26 January 2011

~Ya...itu lah aku~



Cakk! Hehehe. Ini lah aku.Aku seorang wanita yang dilahirkan pada 13 Ogos 1984.Mude lagik.Hihihi...Anak 1st dari 6 adik beradik. Dilahirkan sebagai pemimpin.Hahaha..Ai kak long uols. Dikalangan family aku dipanggil 'Kakak' je.Tapi korang leh panggil aku Keju!Y Keju?Cz ai reallyyyy like cheesecake! Sedap sehingga menjilat jari..Wiwiwiwiii~What?My real name?Ermm...bia la rasie.Ekekeke...Ok, my real name is Niza! Panggil Niza pown ok..Thats my name...

Aku seorang yang agak degil dah keras kepala.Tapi xde la sampai x boleh nak terima pendapat/nasihat org lain.Masih ade consideration la uols. Tapi dalam pada keras kepala tu aku ni seorg yg mesra. Kadang² terlebih mesra menyebabkan orang yang dikasihi merasa sedih dan terhiris sbb aku seorg yang suka berterus terang dan tidak berselindung. Im sowi sayang² sekalian. Ramainye sayang ai?Sayang² aku ialah family,bff,opismate n member² yg mengenali diri ini.Cewahh...Hehehe... Namun begitu, percaya lah.. korang akan merasa seronok apabila telah kenal ngn aku kerana aku seorg yang funny gak. Bergurau dan kuat ketawa ala² loud speaker adalah my feveret! X percaye?Try me!Hahahaha~

Owh ya! Lupe nak kasi tau. Ai ni romantik ye uols..Jgn x caye lak.Hihihihi..Walaupun aku x mcm pompuan melayu terakhir, tp lam ati ade taman okkkk..
Erm...tuh je la kot nak kasi tau. Lau de pape yang nak tau jgn memalu nak tanye yer..Dun shy² cat ok! Tata for now~

No comments:

Post a Comment